Training Servicedesk Vaardigheden voor Gevorderden

De training Servicedesk Vaardigheden voor Gevorderden is een vervolg op de Servicedesk Vaardigheden training. Tijdens de training wordt nog dieper ingegaan op moeilijke gesprekssituaties, verschillende communicatietechnieken en gedragsmodellen. Daarnaast wordt gekeken naar de rol van senior servicedeskmedewerker als eerste aanspreekpunt en de rol van coach/begeleider.

Voor wie?

Deze tweedaagse training is voor servicedeskmedewerkers die in een meer seniore rol zitten of de ambitie hebben om zich hierin te ontwikkelen. Ook is deze training geschikt voor servicedeskmedewerkers die eerder training op het gebied van servicedeskvaardigheden hebben gehad of al enkele jaren ervaring hebben. Let op: onder voorgenoemde taken vallen niet de HR-verantwoordelijkheden. Daarvoor is de training Operationeel leidinggeven meer geschikt.

Programma

Enkele onderwerpen die tijdens de training worden behandeld

  • Jouw rol: reflectie
  • Afdelingsdoelstellingen
  • Meten, rapporteren en sturen
  • Coachen van collega’s
  • Samenwerken
  • Inwerken
  • Kennismanagement
  • Shift left
  • DAS-model
  • Roos van Leary
  • Feedback geven en ontvangen
  • Een blik in de glazen bol
  • Het leveren van toegevoegde waarde

Praktische informatie

De kosten voor deelname aan deze tweedaagse training bedragen € 1.019,- per persoon (exclusief BTW).

Voor vragen of aanmeldingen kunt u contact opnemen met

Sanne Abeln

Coördinator Trainingen

ICTtrainingen@brunel.net

+31 (0)6 513 04 014