Klantgericht communiceren

Voor wie is deze training?

Je bent gestart in een rol waarbij je veel telefonisch klant contact hebt. Je hebt hiermee te maken met allerlei typen klanten, soms met een simpele vraag of soms met meer weerstand. In een telefoongesprek wil je de klant natuurlijk zo goed mogelijk helpen. In deze training leer je hoe je dat kan doen. Je krijgt d.m.v. communicatiemodellen en oefeningen inzicht in jouw kwaliteiten en valkuilen als het gaat om klantgericht communiceren. Ook leer je hoe je een gesprek goed kan structureren, hoe je om kan gaan met verschillende klant typen en hoe je om gaat met weerstand in een gesprek. Dit alles om nog meer in control te zijn om het telefoongesprek tot een goed einde te brengen.

Onderwerpen

  • Klantgericht communiceren
  • Luisteren, samenvatten & doorvragen
  • Gespreksstructuur
  • Klanttypes
  • Weerstand

Praktisch

  • Duur: 1 dag
  • Locatie: Brunel kantoor
 
  • Meer weten over deze training?

    Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op

    Contactformulier