Feedback geven en ontvangen

Weet je nog als je vroeger thuis kwam met je rapport? Vier keer een acht, en één vijf… en waar ging het gesprek over? Juist, over de vijf. We zijn gauw geneigd om het over de zaken te hebben die niet goed gaan. Feedback wordt in de praktijk vaak geassocieerd met kritiek. Terwijl er áltijd dingen goed gaan, en die zijn o zo belangrijk om te benoemen.

Voor wie is deze training?

Tijdens de training Feedback wordt uitgebreid besproken wat feedback nu eigenlijk is, maar ook wat het niet is en wat absolute dont’s zijn. Je leert wat de verschillende doelen kunnen zijn van feedback geven en hoe je je feedback met behulp van verschillende methodieken kunt brengen om dit doel te bereiken. Je leert het verschil tussen waarnemen & interpreteren en waarom het zo belangrijk is om dit te snappen en te gebruiken als je feedback geeft.
Bij feedback gaat het niet alleen om geven, ook feedback ontvangen is een kunst. Door veel te oefenen word je bewust gemaakt van je eigen gedrag en leer je je op te stellen als een professionele gever en ontvanger.

Onderwerpen

  • Wat is feedback (niet)?
  • Het doel van feedback
  • Waarnemen & interpreteren
  • De feedback regels
  • Feedback methodieken
  • Feedback ontvangen
  • Feedback vragen

Praktisch

  • Duur: 1 dag
  • Locatie: Brunel kantoor 
  • Meer weten over deze training?

    Laat uw gegevens achter en wij nemen contact met u op

    Contactformulier