Samenwerking Altuïtion en Brunel

vrijdag 9 januari 2015

Adviesbureau Altuition en Brunel hebben een samenwerkingsverband gesloten. Altuition houdt zich voornamelijk bezig met customer experience management en beide bedrijven zien deze markt enorm aantrekken. Customer Experience management, ofwel klantbeleving, biedt organisaties kansen om in de gouden driehoek te komen van uitzonderlijke klanttevredenheid, hoge loyaliteit met spontaan aanbevelingsgedrag en hogere verkoop tegen lagere kosten. Concreet betekent dit dat je als bedrijf meer gevoel krijgt bij de onuitgesproken onbewuste beleving van de klant. Een klant moet het gevoel hebben dat hij er toe doet en dat er met hem meegedacht wordt, zo verkrijg je die uitzonderlijke klanttevredenheid.

De vele ervaringen en adviezen van Altuition op het gebied van customer experience zorgen voor een uitstekende samenwerking met de professionals van Brunel. De professionals van Brunel zorgen voor de praktische vorming van de adviezen, wat al geresulteerd heeft tot een nieuw opleidingstraject voor marketingspecialisten.

Like it? Share it!