Brunel introduceert nieuwe visual identity

maandag 4 augustus 2014

Vandaag heeft Brunel wereldwijd de overgang gemaakt naar nieuwe huisstijl kleuren. Brunel werkt voortdurend aan verbetering en innovatie. Het sponsorship van Team Brunel in de Volvo Ocean Race 2014-2015 onderstreept onze verbondenheid met de ambitieuze professionals die met excellent teamwork gaan voor de winst. 

In deze periode van vooruitgang en ontwikkelingen past een vernieuwing van onze huisstijl, een markering van een tijd waarin wij vooruit kijken, innoveren en ons de winnaarsmentaliteit aanmeten. Met opvallend helder geel en zakelijk antraciet laten wij onze merkwaarden spreken.

Brunel is een mensenbedrijf, mensen vormen de basis van alles wat we doen. Net als de kleur geel zijn wij naar buiten gericht, gemotiveerd, inspirerend en bereid om bestaande patronen te doorbreken. Met professionaliteit, kwaliteit en een hoog serviceniveau ondersteunen wij onze klanten dagelijks bij het behalen van de beste resultaten.

Maakt u gebruik van een Brunel logo en wilt u daarvoor een nieuw bestand ontvangen, neem dan contact op met de afdeling Marketing via marketing@brunel.net

Like it? Share it!