Marketing & Communicatie specialisten

Detachering is een oplossing voor uw organisatie als u op tijdelijke basis één of meerdere specialisten wilt inzetten. Dit kan het geval zijn als medewerkers uit uw reguliere bezetting afwezig zijn door ziekte of verlof. Maar ook in geval van een tijdelijke behoefte aan extra kennis of capaciteit - zoals tijdens een project of een piekmoment - kan de aanpak van Brunel als detacheringsbureau uitkomst bieden. Om u snel in deze tijdelijke behoefte te voorzien hebben we een aantal direct beschikbare specialisten klaar staan.

Lotte

Lotte is een allround marketeer. Ze combineert creatieve strategische denkkracht met een ´hands on´ mentaliteit, die sterk is in stakeholdermanagement en graag samen in multidisciplinaire teams werkt. Ondernemend en ziet altijd kansen. Met ervaring in zowel B2C als B2B.

De afgelopen zestien jaar werkte zij met veel succes voor uiteenlopende merken als ENGIE, REAAL, ACHMEA en ING Bank. Onder Lotte’s leiding is de gehele customer journey bij ENGIE Energie in kaart gebracht. Met het doel klanten te behouden, churn te verlagen en de klanttevredenheid & loyaliteit te verhogen. Elke stap in het proces is hierbij getoetst op de waarde die zij toevoegt voor de klant, functioneel maar ook emotioneel. Het in kaart brengen van de huidige en gewenste emoties heeft geleid tot het definiëren van de optimale customer journey. Kortom de ultieme klantbeleving!

Lotte´s kracht is dat ze niet snel opgeeft en weet mensen te verbinden. Ze is een creatieve doorzetter die uitblinkt in het combineren van verschillende competenties: concepten bedenken, plannen coördineren, implementeren, uitvoeren en stakeholdermarketing. Daarnaast is ze in staat om verschillende situaties snel en doeltreffend te analyseren en deze te vertalen naar concrete acties. Dit maakt Lotte een marketingspecialist die niet makkelijk in een hokje te plaatsen is maar juist in complexe en innovatieve projecten tot haar recht komt. 

Voor meer informatie of een vrijblijvende kennismaking, neem dan direct contact op met consultant Liliane.

Liliane de Voogd

Liliane de Voogd

Recruitment Consultant

l.de.voogd@brunel.net

+31612096197

Michelle

Michelle is een breed inzetbare (online) marketingcommunicatie-professional. Na het opzetten van de (online) marketingafdeling bij een inkoopvereniging en na ruim 11 maanden in het Global Marketing team van Brunel is het tijd voor een uitdagende interim opdracht. Michelle is een pro-actieve medewerker met oog voor detail. Ze werkt zelfstandig en is zeer gestructureerd. 

Bij Brunel heeft Michelle meerdere teams en projecten ondersteund. Dit vaak vanuit eigen initiatief. Zo heeft ze o.a. blogs geschreven voor de Brunel website, internationale Google Ads campagnes gedraaid, het project Werken bij Alliander zelfstandig en succesvol opgezet en uitgewerkt en ze heeft de internationale campagne voor het Philips & Brunel Talent Program begeleid. 

Met een Bachelor of Communications, een diploma Moderne Bedrijfsadministratie (MBA) en ervaring in o.a. het opzetten van (internationale) SEA campagnes, SEO landingpages, het verbeteren van de customer experience door A/B tests, data-analyse en projectmanagement is Michelle een online marketing professional die veel toegevoegde waarde kan leveren binnen complexe organisaties. Michelle haar kracht is dat ze proactief, sociaal, accuraat, flexibel, analytisch en een echte planner is. Deze vaardigheden past ze dagelijks toe in haar huidige werk, waarbij ze met verschillende stakeholders overlegt en wensen verwezenlijkt betreffende online marketing en communicatievraagstukken. 

Voor meer informatie of een vrijblijvende kennismaking, neem dan direct contact op met consultant Yara.

Erik

Erik is een ervaren copywriter en content marketeer. Hij combineert creativiteit en gevoel voor taal met strategische denkkracht. Erik is ondernemend, zoekt altijd naar verbetering, denkt vanuit klantbeleving en werkt graag in een multidisciplinair marketingteam. Met brede ervaring aan bureau- en klantzijde én in B2C en B2B. 

De afgelopen jaren werkte hij aan bureauzijde voor uiteenlopende merken als Xerox, Tandberg-Cisco, Triumph Motorcycles, Renault, Nissan, Audi, Porsche en Pon Automotive. Bij verzekeraar Generali zorgde zijn SEO-content voor een sterk verbeterde vindbaarheid van de website en zichtbaarheid van het merk in de media door middel van sterke linkbuilding-campagnes. Bij de snelgroeiende zonnepanelen-leverancier Zelfstroom was Erik verantwoordelijk voor de content strategie en het produceren van content voor alle uitingen in de customer journey. Van een nieuwe en succesvolle direct mailing, tot e-mail marketing en het optimaliseren van landingspagina’s door het schrijven van rake ux-copy. 

Erik is onderzoekend en komt graag met nieuwe ideeën, geeft graag zijn mening en gaat discussies niet uit de weg. Zijn doel? Klanten betere keuzes laten maken. Hij krijgt energie van complexe communicatie-uitdagingen en zoekt altijd naar het best haalbare resultaat. Erik heeft vaak snel door hoe een situatie in elkaar zit en waar de verbeteringen zitten.

Voor meer informatie of een vrijblijvende kennismaking, neem dan direct contact op met consultant Yara.

Yara de Graaff

Recruitment Consultant

y.de.graaff@brunel.net

+31683054149

Marieke

Marieke is een digital expert met ruim 10 jaar ervaring in online productmanagement. Marieke is sterk in de optimalisatie van online customer journeys: van ‘mijn’ omgevingen en lead generatie tot e-commerce websites en mobile apps. Ze prioriteert als Product Owner op basis van business value en bepaalt de user stories op de backlog en weet daarbij stakeholders goed te managen.   

Marieke heeft verschillende projecten gedaan. Haar meest recente project was een concrete opdracht: het coördineren en neerzetten van een nieuwe website en mobile app bij uitgever Sanoma. Naast een migratie van het CMS, heeft ze de customer journey geoptimaliseerd.

Als Product Owner en teamlead bij Stater, was Marieke verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van een mid-office pakket. Daarnaast stuurde zij het development team van 12 personen aan, was verantwoordelijk voor het budget en bewoog in een complex stakeholderveld.
Bij ABN Amro was ze als online marketeer/product owner verantwoordelijk voor de implementatie van diverse nieuwe selfservice tools en het opzetten van agile/scrum werkwijze. Ook daar heeft ze de online customer journey in kaart gebracht, onderbouwd met data en geoptimaliseerd.
Bij KPN heeft Marieke de website van Grootzakelijk doorontwikkeld, geoptimaliseerd en leads gegenereerd. Daarnaast was zij coach van de junior product owners.

‘Als interimmer kom je een bedrijf binnen en draait soms mee als een gewone collega. Maar dat je als interimmer ook de werkwijze van een team (positief) beinvloeden, vond ik heel bijzonder. Bij ABN Amro heb ik in het team waarin ik werkte, een nieuwe manier van werken geintroduceerd. Stap voor stap, nam ik iedereen mee in de wereld van Scrum. In de opstart deed ik het alleen, maar gaandeweg kreeg iedereen een rol in deze verandering. Toen ik ABN verliet, draaide het team als een zonnetje!’

Marieke haar kracht is dat ze enthousiast, nieuwsgierig en zeer prettig is om mee samen te werken en maakt een product/dienst snel eigen.

Voor meer informatie of een vrijblijvende kennismaking, neem dan direct contact op met consultant Victorie. 

Victorie Feenstra

Recruitment Consultant

v.feenstra@brunel.net

+31612086688