Customer Experience Manager

Waar begint en eindigt een customer journey? Wat moet je in kaart brengen voor een goede customer journey map? Als Customer Experience Manager is de CX van bedrijven je fulltime job – létterlijk. Jij brengt niet alleen de customer journey in kaart, je zorgt ook voor een hogere customer return. Jij bent connected met klanten, en zij met jou. De customer satisfaction verhogen bij toonaangevende bedrijven? Ontdek jouw CXM-mogelijkheden bij Brunel. 

Touchpoints voor de ultieme CX

Van PR tot social media, van reviews tot newsletters, ieder touchpoint complementeert jouw customer journey een beetje meer. Zelfs al geeft ieder bedrijf een eigen invulling aan de klantreis, customer success begint altijd bij awareness. En eindigt bij loyalty!  Loyaliteit is waar je in jouw vakgebied voor gaat; het succes van de customer experience staat of valt erbij. Invloedrijke touchpoints kun je dus maar beter goed inzetten. Daar helpt de afdeling Marketing je graag mee.

Customer experience management

Fysieke en digitale touchpoints, beide zijn voor jou als CX-expert belangrijk. Als Customer Experience Manager heb je op digitale experiences veel grip. Fysieke experiences zijn daarentegen een stuk lastiger te monitoren. Geen excuus om daar minder aandacht aan te besteden, weet jij. Customer experience management draait om een goede balans tussen de invloeden van álle touchpoints. Dat gezegd hebbende, welke touchpoints triggeren jou eigenlijk het meest?

Jouw beleving voor de juiste keuzes

Natuurlijk ben je als Customer Experience Manager ook zelf customer. In de supermarkt, in kledingwinkels, eigenlijk overal. Overal ja, dus in zekere zin ook in jouw rol als customer experience professional. Wat maakt dat jij je aangetrokken voelt tot een bedrijf? En belangrijker: wat maakt dat je daar blijft? Zowel jouw klantgedrag als jouw klantprofiel zeggen alles over de keuzes die je maakt. 

/nl-nl/blogs/2018/04/employee-jouney-expert-bij-een-financiele-dienstverlener

Lees hier over de ervaring van een Customer Experience Specialist bij Brunel.

De ideale career experience

We weten dat keuzes maken alsnog niet makkelijk is. Jij ziet dat aan de lopende band voorbijkomen: soms is er geen peil te trekken op de gegevens die je verwerkt. Als Customer Experience Manager richt jij je op mensen, en die willen nog weleens van gedachten veranderen... Heb jij daar zelf ook wel een handje van? Keiharde keuzes maken hoeft gelukkig niet altijd. Als Manager Customer Experiences bij Brunel heb je altijd de keuze uit:

  • Verschillende opdrachtgevers en allerlei soorten (interim) opdrachten
  • De prachtigste locaties in onder andere Amsterdam, Rotterdam en Utrecht
  • Diverse opleidingen in en om je vakgebied, op volledige kosten van Brunel
  • Soft-skill trainingen, zoals Stakeholder Management of Psychologie achter Gedrag
  • Hoeveel vrije dagen je jaarlijks opneemt – alles tussen de 26 en 40 is mogelijk
  • Kosteloze masterclasses, meet-ups en (netwerk)borrels via Brunel Marketing & Communicatie

The CXM success role

Als Customer Experience Manager bij Brunel ga je voor the success role. Oftewel, voor niets minder dan jouw eigen customer succes. Jouw ontwikkeling als customer experience expert staat bij ons centraal. Zie je voor jou belangrijke touchpoints nog niet terug? Er is meer. Daarover vertellen we je graag in een telefonisch of persoonlijk gesprek. De toegevoegde waarde zie jij daar vast van in, toch? Start jouw ideale career experience vandaag.

Meer weten over de mogelijkheden als Customer Experience Manager?

Liliane de Voogd

Liliane de Voogd

Recruitment Consultant

l.de.voogd@brunel.net

+31612096197

Meer lezen over de ervaringen van onze Marketing & Communicatie specialisten?