Servicedesk medewerker

Als Servicedesk medewerker weet jij wel hoe belangrijk jouw werk is. Zonder goed werkende IT-faciliteiten draaien bedrijven op halve kracht. Je zoekt alleen nog een kans om jezelf te bewijzen, een netwerk op te bouwen. Dat kan, bij onze opdrachtgevers. Stuur ons even je motivatiebrief en je gegevens!

Jouw rol als Servicedesk medewerker

Jij bent verantwoordelijk voor een correcte afhandeling van allerhande IT-problemen. Je vraagt goed door, om zo tot de kern van een issue te komen. Daarnaast denk je mee over verbetering van de werkwijzen. Sommige vragen komen namelijk herhaaldelijk terug. Samen met je collega’s maak je zelfs een kennisbank voor veel voorkomende problemen. Lekker efficiënt!

Over jou

Je motivatie is belangrijker dan ervaring. Naast je mbo 4-diploma zijn daarom deze eigenschappen belangrijk. Je bent:

  • Hulpvaardig
  • Geduldig
  • Punctueel
  • Een doorzetter

Wat wij bieden

We helpen je om de IT-banen voor het uitkiezen te krijgen. Hoe? Je…

  • Krijgt een goed salaris met kans op bonus
  • Behaalt relevante certificaten op kosten van Brunel
  • Profiteert van een gigantisch IT-netwerk
  • Woont regelmatig IT-events en kennissessies bij
  • Krijgt korting op verzekeringen en je pensioenpremie

Je salaris is €2000.- tot €2600.- per maand, op basis van 40 uur per week.

Over ons

Wij gaan elke dag weer voor de beste match tussen experts en de interessantste bedrijven. Waarom? Wij geloven dat ze elkaar beter maken. Want hoeveel potentie je ook hebt, je ontwikkelt jezelf pas écht als je daarvoor de ruimte krijgt. En de ambitie van bedrijven blijft bij ambitie als ze niet werken met de beste mensen in hun vakgebied. Al helemaal in de wereld van de IT.

Wil jij aan de slag op de servicedesk?

Wil je meer informatie? Neem contact op met:

Daniel de Lyon

Recruiter

d.de.lyon@brunel.net

+31 6 12 74 37 40