Servicedesk & support carrières

Als Servicedeskmedewerker bij Brunel beman je de Supportafdeling van de top 100 bedrijven in Nederland. In jouw rol als Servicedeskmedewerker help je collega’s die kampen met een IT-probleem. Hierbij staan service, professionaliteit en kwaliteit voorop. Op basis van jouw technische skills en sociale vaardigheden zorg jij dat het bedrijf draaiende blijft. 

Afhankelijk van de werkwijze bij een organisatie en jouw kwaliteiten en wensen kom je te werken in een eerste- of tweedelijnsfunctie of in een rol als allrounder, waarbij je meerdere afdelingen werkt. 

Jouw werkzaamheden

Een Servicedeskmedewerker beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Jouw werkdag bestaat namelijk uit luisteren, analyseren, doorvragen, adviseren en het probleem op lossen. Dit gecombineerd met minimaal een Mbo 4 opleiding in ICT geeft je voldoende bagage voor de functie. Werkervaring voor de functie is niet vereist, maar bepaalt wel of je wordt ingezet op een eerste of tweedelijnsfunctie.

Geen dag is hetzelfde op de servicedesk. Dagelijks doen zich nieuwe uitdagingen voor en ben je andere afdelingen en collega’s van dienst. Daarbij profiteer je als medewerker bij Brunel van het werken op opdrachtbasis zodat je regelmatig van werkomgeving kunt wisselen. Hierdoor blijft jouw baan afwisselend en kan je bij verschillende bedrijven ervaring opdoen.

IT-carrière bij Brunel

Bij Brunel hechten we waarde aan jouw wensen. Wil jij je doorontwikkelen tot de beste Support engineer of ga je voor een carrière als Systeembeheerder? Met onze ervaring op de arbeidsmarkt voorzien we jou van professioneel advies in de te nemen route om jouw doelen te bereiken. Samen met jouw persoonlijke consultant stel je een ontwikkelplan op en word je ingezet op passende opdrachten zodat jij de juiste vaardigheden kunt verbeteren. Door te investeren in jou en in je carrière gaat Brunel voor een lange termijn samenwerking. Zo haal je bij Brunel eerst je ITIL-certificering (De basis van modellen, concepten en processen binnen IT-service management) en volg je een uitgebreid inwerktraject zodat je goed voorbereid aan de slag kunt. Vanaf het moment dat je start als eerstelijns Servicedeskmedewerker kun je binnen 2 jaar doorgroeien naar tweedelijns servicedeskmedewerker. Met voldoende opgedane ervaring en ontwikkeling van je technische kennis liggen er bij ons mogelijkheden om door te groeien naar Systeembeheerder of Netwerkbeheerder.

Upload je cv

Wij zijn altijd op zoek naar talent. Stuur ons een open sollicitatie.

Upload je cv

Wat bieden wij?

Bij Brunel ontvang je een marktconform salaris dat zal mee ontwikkelen met de groei die je doormaakt en de opdrachten waarop je wordt ingezet. Over het algemeen wordt je contract na 2 termijnen, verdeelt over 23 maanden, omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Deze structuur geeft beide partijen de ruimte om de samenwerking te evalueren en bij te sturen.

In 2014 begon ik bij Brunel als Consultant. In dat jaar heb ik 16 talentvolle servicedeskmedewerkers aangenomen. Momenteel (2017) zijn 14 van hen doorgegroeid naar een andere IT-functie binnen onze organisatie. Dit onderstreept de werkwijze van Brunel en geeft mij persoonlijk een gevoel van trots.

Mieke de Boer - Sourcing Consultant Brunel

Neem contact met mij op

Mieke de Boer

Sourcing Consultant

mieke.de.boer@brunel.net

+31 6 29035166

Altijd de nieuwste servicedesk & IT support vacatures in je mailbox?

Schrijf je in voor onze Job Alert Support & Service Desk

Zoekopdracht is niet correct ingevuld of corrupt geraakt. Je bent reeds ingeschreven voor deze Job Alert. (duplikaat)
Frequentie is niet correct ingevuld.
Gebruik een geldig e-mail adres

Bij het creëren van een Job Alert stem je in met onze privacy voorwaarden. Je kan jouw Job Alert wijzigen of verwijderen op elk moment.

Bevestinging verzonden naar

Vergelijkbare vacatures