Het Brunel-gevoel van…een Communicatiespecialist

Het Brunel-gevoel van…een Communicatiespecialist - Brunel

Ze startte met een opleiding Communicatie Management aan de Hogeschool Utrecht, deed daarna een pre-master Communication Studies en rondde haar studietijd af met een Master Marketing aan de VU. Tijdens haar stage deed ze al ervaring op in de Automotive, dus toen ze aan de slag kon bij Hyundai Motor Nederland hoefde ze daar niet lang over na te denken. Haar huis staat op een centrale plek in Nederland en in haar sportieve leven staat MMA centraal. Hoe Caron Timmermans denkt over de match tussen Brunel en zichzelf? Je leest het hier!

Hoe ben je bij Brunel terechtgekomen? 

‘Brunel benaderde mij voor een functie als Allround Marketing Specialist. Dat kwam goed uit, want ik wil graag ervaring opdoen in verschillende branches, en ik wil me graag ontwikkelen als een echte T-shaped Marketeer, die met elk facet van Marketing wel raad weet! Brunel komt op mij over als een organisatie die echt om specialisten geeft, en investeert in hun ontwikkeling. Dat voelt goed!’

Wat vind je van de Digital Community van Brunel? 

‘Van interim specialisten wordt verwacht dat ze constant up-to-date blijven wat betreft de ontwikkelingen in onze sector. Brunel draag hier onder andere aan bij door regelmatig interactives te organiseren met interessante sprekers, break-out sessies en een heuse Brunel-kroeg met pubquiz! De komende tijd verwacht ik meer online updates over onderwerpen als de nieuwe versie van Adobe Experience Manager of de opkomst van conference tools als Houseparty en Zoom.’

Hoe ziet jouw functie er op dit moment uit?

‘Mijn dagen verschillen enorm; dat maakt mijn werk juist zo leuk! Momenteel ben ik werkzaam bij de unit Detecting Financial Crime bij een financiële instelling. Hier heb ik de customer journey in kaart gebracht en heb ik het organisatiebeleid mogen opzetten. Een enorm leuke opdrachtgever, want er is mij veel ruimte gegeven om projecten groots aan te pakken.’

Waar ben je het meest trots op?

‘Waar ik met veel plezier op terugkijk is de nieuwe, geoptimaliseerde workflow die ik heb opgezet . Ik ben hier op eigen initiatief ingedoken en heb een aantal verbetervoorstellen gedaan. De opdrachtgever heeft me hier alle ruimte voor gegeven, zodat ik me helemaal kon vastbijten in dit project. Het plan dat ik heb opgesteld zal nu voor alle DFC-units van de financiële instelling uitgevoerd gaan worden. Ondanks het feit dat ik samen met mijn team wel tegen wat uitdagingen ben aangelopen in dit proces, is het ons uiteindelijk wel gelukt. Een sterk staaltje teamwork dus!’