Digital Specialists - Rosanne en Yessie

Met onze Digital Specialists haal je een heleboel online marketingkennis in huis. Denk aan een content strategie, social media marketingcampagnes, perfect geschreven copy of oplossingen voor knelpunten in de customer journey. We stellen je voor aan twee van onze specialisten. Ze vertellen je over hun meest indrukwekkende opdracht, ambities en de online trends voor 2019. 

Rosanne Prakke

Campaignmarketing, BVA-Auctions

  • 14 jaar ervaring als Digital Marketeer & Copywriter
  • Content Strateeg
  • Customer Journey Expert

Waar ben je trots op?

Ik heb bij Jacobs Douwe Egberts in een startende e-commerce-afdeling from scratch een content-team gevormd. Er was vooraf geen duidelijke strategie en elk proces moest nog compleet ontworpen worden. Een uitdaging in een organisatie die zelf nog overtuigd moest raken om deze richting op te groeien. 

Wat is je ideale opdracht?

Het lijkt me heel leuk om in een volgend opdracht als content manager of teamlead aan de slag te gaan. Maar je kunt me ook altijd vragen als customer journey expert en allround digital marketeer. Bij voorkeur bij een bedrijf waar een niet te sterke hiërarchische cultuur heerst en mensen graag samenwerken en open staan voor verandering.  

Yessie Bijen

Content Manager, NL in Business

  • Projectmanager met scrum skills
  • Copywriting voor SEO & E-mail
  • Content voor social media

Waar ben je trots op?

Het afgelopen jaar was ik intern werkzaam bij Brunel, in het online marketing team. Ik krijg energie van een strak geleid content marketingproject. In 2019 wil ik mij verder blijven ontwikkelen in scrum en meer certificaten halen. Daarnaast wil ik mijn vakinhoudelijke kennis blijven uitbreiden. Mijn successen? Het behalen van mijn scrum master 1 certificaat, waar ik dit jaar hopelijk meer mee kan gaan doen. Ik ben trots op de behaalde resultaten binnen het online team van het afgelopen jaar en met het succes van de Instagram pilot.

Welke digitale ontwikkelingen zie je in 2019?

De digitale wereld ontwikkelt zich razendsnel, dus moeilijk te zeggen. Maar wat me nu erg opvalt is dat er veel focus wordt gelegd op CRO en data, wat een goede ontwikkeling is.

Meer leren over online marketing?

Like it? Share it!