Referenties

Hieronder ziet u enkele logo's van onze gewaardeerde opdrachtgevers. 

 

 Afbeelding

 

Afbeelding

 

 

 

 Afbeelding

 

 

 

 Afbeelding

 

Afbeelding

 

 

 

 

 

 

 Afbeelding

 

 

 

 Afbeelding

 

 

 

 

Afbeelding

 

 

Afbeelding

 


Bekijk ook een selectie van onze business cases

 

ROC van Twente

 

We werken graag samen met Brunel.
Techniek is één, maar goed communiceren met je klanten is nog veel belangrijker. We maken dan ook graag gebruik van hun Servicedeskvaardigheden training en hun mogelijkheid tot Coaching on the job, deze wordt namelijk op maat geleverd. Wij zijn erg tevreden.
Monique Even, Regisseur incidentbeheer

 

St. Antonius Ziekenhuis


Wij doen al jaren naar volle tevredenheid zaken met Brunel.
Om de kennis van de 1e lijns ondersteuning en serviceverlening naar onze interne klant hoog te houden volgen mijn medewerkers regelmatig trainingen bij Brunel. Stuk voor stuk komt iedereen altijd met een zeer tevreden gevoel terug en zijn de reacties een en al lof. Brunel sluit qua opleidingen perfect aan bij onze behoefte en verwachtingen.
Leon Wildner, Hoofd ICT-Services

 

Hogeschool Rotterdam

 

Een kwalitatief hoogstaande en stabiele ICT partner
Om te voldoen aan de kwaliteitseisen die men van een Servicedesk verwacht, eis je dit ook van je partner. In een dynamische omgeving zoals bij de Hogeschool is dit noodzakelijk, vandaar dat wij gezocht hebben naar een kwalitatief hoogstaande en stabiele ICT partner die behalve opleidingen ook advies kan geven. De Hogeschool heeft in Brunel deze partner gevonden.
Jan Groenendijk, Service Desk Manager HRS-ICT

 

Detailresult Groep N.V.

 

Wij proberen onze Helpdesk medewerkers elke 2 jaar een opfris training Servicedesk vaardigheden te laten volgen. Bij Brunel kan dit op onze eigen locatie en afgestemd op het niveau van de medewerkers. Het programma stellen we gezamenlijk op zodat dit precies aansluit op de praktijk en onze verwachtingen.

Judith Ooms, Manager Services, Detailresult Services ICT