Trainingen

Brunel verzorgt vaardigheidstrainingen in open en maatwerk vorm ten behoeve van de softskills van uw IT professionals.

 

Klanten vinden dat het beter moet, budgethouders vinden dat het voor minder moet en medewerkers vinden dat het met meer moet. Oftewel: de efficiency én de kwaliteit van de ICT-afdeling moeten beter. Brunel levert daar een belangrijke bijdrage aan. Onder meer door tijdens trainingen voldoende aandacht te besteden aan de vaardigheden, de ‘soft-skills’ van de medewerkers.

 

 

Wij doen al jaren naar volle tevredenheid zaken met Brunel.
Om de kennis van de 1e lijns ondersteuning en serviceverlening naar onze interne klant hoog te houden volgen mijn medewerkers regelmatig trainingen bij Brunel. Stuk voor stuk komt iedereen altijd met een zeer tevreden gevoel terug en zijn de reacties een en al lof. Brunel sluit qua opleidingen perfect aan bij onze behoefte en verwachtingen.

Leon Wildner, Hoofd ICT-Services, St. Antonius Ziekenhuis

 

Trainers uit de praktijk 

De kracht van de trainingen van Brunel zit in het feit dat ze worden gegeven door mensen uit het veld. Onze trainers zijn ICT-specialisten en consultants die nog regelmatig ondervinden hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Omdat we bij verschillende grote bedrijven in de keuken mogen kijken, leren we van onze klanten wat in bepaalde situaties goed werkt en wat minder goed.

 

Open inschrijving én Maatwerk 

De trainingen van Brunel kunnen zowel op maat als op basis van open inschrijving worden afgenomen. Met name grotere opdrachtgevers die meerdere deelnemers afvaardigen kiezen voor een maatwerktraining, waarbij ze zelf cases kunnen aandragen en de training volledig kunnen toespitsen op de eigen praktijksituatie.

 

Opvolgtrajecten 

Opvolgtrajecten – in de vorm van terugkomdagen en ‘coaching on the job’ – zorgen ervoor dat het geleerde ook daadwerkelijk beklijft. Professionalisering van de dienstverlening van de ICT-afdeling, daar is het ons met al onze trainingen om te doen.

 

Afbeelding 

 

Examens
Brunel is geaccrediteerd als officieel examen centrum voor ITIL® examens  en andere examens van EXIN. Brunel kan hierdoor verschillende foundation examens afnemen op locaties door heel Nederland. In overleg met de deelnemers kiezen we plaats en tijdstip, waarna Brunel zorg draagt voor geaccrediteerde supervisors. Zo draagt Brunel bij aan de kwaliteit van IT professionals in Nederland.

 

 

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited

 

Contact

Heeft u een vraag over onze trainingen, vul dan ons contactformulier in of neem contact op met Jasper van Horssen via j.van.horssen@brunel.net of via
030-272 74 21

Agenda

De eerst volgende trainingen staan gepland op:


Servicedeskvaardigheden 1
12 & 13 november 2014, Eindhoven

19 & 20 november 2014, Utrecht

17 & 18 december 2014, Amsterdam
11 & 12 februari 2015, Utrecht
11 & 12 maart 2015, Eindhoven
8 & 9 april 2015, Enschede
27 & 28 april 2015, Utrecht
13 & 14 mei 2015, Amsterdam

27 & 28 mei 2015, Groningen
3 & 4 juni 2015, Utrecht 
1 & 2 juli 2015, Rotterdam 
30 september & 1 oktober 2015, Amsterdam
7 & 8 oktober 2015, Enschede
9 & 10 oktober 2015, Utrecht
11 & 12 oktober 2015, Eindhoven
18 & 19 november 2015, Utrecht
8 & 9 december 2015, Rotterdam 


Servicedeskvaardigheden voor gevorderden

25 & 26 november 2014, Amsterdam
25 & 25 maart 2015, Utrecht


Terugkomdag Servicedeskvaardigheden 

5 mei 2015, Utrecht 

5 november 2015, Utrecht 


Professioneel Registeren en E-mailcommunicatie
25 november 2014, Utrecht

14 april 2015, Utrecht

23 juni 2015, Utrecht
22 september 2015, Utrecht
24 november 2015, Utrecht 


Professionalisering ICT Team Coördinatoren
27 en 28 november 2014, Utrecht
26 & 27 maart 2015, Utrecht
22 & 23 juni 2015, Utrecht
3 & 4 september 2015, Utrecht
23 & 24 november 2015, Utrecht 


Professioneel ICT Beheer

11 & 12 december 2014, Utrecht
16 & 17 april 2015, Utrecht
17 & 19 april 2015, Utrecht 
23 & 24 september 2015, Utrecht
10 & 11 december 2015, Utrecht 


Professioneel Servicedeskmanagement

2 & 3 december 2014, Utrecht
26 & 27 mei 2015, Utrecht 
15 & 16 september 2015, Utrecht
1 & 2 december 2015, Utrecht 


Professioneel Telecombeheer

4 & 5 maart 2015, Amsterdam